smurfida77

Alla inlägg under november 2012

Av Ida - 29 november 2012 20:24

Hejsan! Idag har jag varit i skolan med Julia och sen åkte jag in till stan för att träffa min underbara älskling Viktor! Mys mys! Så nu blir det film mys med pappa! Hade bra kram! :-)

Av Ida - 28 november 2012 19:07

Hejsan idag hade jag chill dag med Julia pratar med henne nu i telefon också, funderar på att gå en promenad sen och vara lite duktig!!! ;-) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva! Här kommer några bilder på Julia också! ;-)

Av Ida - 25 november 2012 11:34

Hej allihopa idag ska jag in till stan, först till Ljunga på släktträff och sedan till folkparken för att se en väns dansuppvisning! Det kommer bli riktigt trevligt! Dessvärre börjar jag bli sjuk är täppt i näsan och halsen är arg på mig så det är ju inte lika bra :-/ Men hoppas ni andra har det bra! :-D Ha det super bra jag skriver mera sen kram! :-):-D

Av Ida - 22 november 2012 21:02

Jaha just nu sitter jag och städar mitt rum för att imorgon kommer Viktor hit! :-D Då ska allt vara skinande rent eller så rent det kan bli i alla fall xD Är as trött men fortsätter städa! Idag var jag Julia och Anna gröna i hela ansiktet och efter skolan åkte jag och Julia in för att gå på stan och där var vi med Viktor och Magnus väääääldigt trevligt! :-D:-) Men nu ska jag fortsätta städa så jag inte somnar ha det bra kram!! :-)

Av Ida - 21 november 2012 17:53

Hej allihopa!    Idag har jag kommit på att edt bara är några veckor kvar till jul!! Panik!!    Längtar väldigt mycket så missförstå mig inte, (sitter och lyssnar på julmusik för tillfället   ) men problemet är julklappar till alla!    Vad i hela friden ska man köpa?! Det finns såklart en del som säger vad de vill ha till jul och det underlättar lite men de som inte säger eller de som bara säger -En kram! Det är ju jätte sött men jag kommer ändå köpa julklappar till en del av er som säger så    Men då vet man ju inte vad man ska köpa och man vill ju köpa något fint också så att de blir glada!! Förstår ni julpanik!!       (Och till er som läser det här som är vänner jag kommer tyvärr inte ha råd till så många så snälla köp inte till mig!! Tack på förhand!    ) 33 dagar kvar till jul!! :) Kommer göra en julkalender sen förestten på bloggen sen men kram på er! :)

Av Ida - 20 november 2012 20:08

Hejsan alla några läsare tror det är 40 olika (tack känner mig hedrad!) :-) Idag tänkte jag berätta om sims 3 årstider det nyaste spelet som kommit ut till sims 3 för tillfället, det är helt aZum man får alla årstider och alla olika högtider att fira! Har bara spelat med sommar pch höst än så länge men grafiken är vacker och det är underbart hur alla färger i staden ändrar färger riktigt fint, och sommaren är ju som det alltid varit förut förutom att det finns temperatur och att man kan bada i havet och få solbränna. Det finns såklart väldigt mycket annat att göra också men skriver mer om sims sen krm! :-)

Av Ida - 18 november 2012 17:04

Hejsan för tillfället är jag hos min farfar Torsten som har en extremt Nice massage fotölj, (se bilderna) och firar min faster Tessan som fyller år! Grattis på dig om du läser! Aja hade bra tills sen skriver mer då kram!! :-D

Ps. Min syster, min systers pojkvän, pappa och jag är med på bilderna! :-)

Av Ida - 18 november 2012 10:29

Usch har precis blivit väckt är jätte trött ska på släkt träff! Hade så bra skriver mera sen!

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bara fick för mig att skaffa en blogg så kommer skriva om lite allt möjligt om jag kommer ihåg ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards