smurfida77

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Smurfig god natt sömn :)

Av Ida - 28 januari 2013 22:09

Hejsan alla människor där ute hoppas ni haft en smurftatiskt dag!    Det har jag haft mer eller mindre! Jag har varit smurfigt trött hela dagen lång det är smurfigt hur trött man kan vara!    

Aja idag har jag varit i skolan med Julia, ( vi såg ut som punk rockare idag,) jag har pluggat mycket    och sen när jag kom hem har jag tagit en liten paus från allt pluggande och spelade gitarr istället tills nu egentligen. (Försöker lära mig This is my life med Anna Bergdahl).  Saknar mig Victor    Men aja man får ju se det från den smurfiga sidan, (positiva sidan,) jag fick ju vara med honom hela helgen och om jag har tur kanske jag kan träffa honom mer någon gång    


Med detta avslutar jag detta inlägg ha en smurfig sömn på er alla!   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 15 februari 2013 07:46

God morgon jag sitter på bussen för tillfället och moffar ned mig i hela baksätet utan skor! Den här dagen känns lite sisådär ska ha spanska prov och måste lämna in alla arbeten var av ett av alla arbeten är inte färdig skrivet! o_O Panik!!! ^^( Så v...

Av Ida - 14 februari 2013 22:36

Hittade den här bilden på fb den är smurftastisk! :-D Och nallen fick jag av Victor :-)...

Av Ida - 11 februari 2013 20:48

Hejsan idag har jag insett att jag är väldigt trött på skolan redan :-/ Trött på alla arbeten och prov och läxor :-( Jag uppträdde även i fredags då sjöng jag två låtar för en publik på kanske 30 personer, (mercy och She Will be loved sjöng jag :-)...

Av Ida - 9 februari 2013 17:03

Hejsan nu tänker jag visa några bilder på hur jag fixat mitt hår ser ganska bra ut faktiskt! :-)...

Av Ida - 5 februari 2013 11:22

Idag är tråkigaste dagen på länge. Julia är sjuk idag igen, (your gonna die a slow death!), och de flesta är ganska osociala för tillfället så hoppas bara att lektionen börjar snart så jag slipper den här skiten! Aja längtar som en tok till 5 mars fö...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bara fick för mig att skaffa en blogg så kommer skriva om lite allt möjligt om jag kommer ihåg ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards