smurfida77

Alla inlägg under december 2012

Av Ida - 29 december 2012 14:20

Tja för tillfället åker jag bil till Linköping för andra gången idag för att packa ut lite grejer till min syster :-) Så resorna imellan Norrköping och Linköping är det chill med musik som nu :-)
Hoppas ni har det bra kram!! XP :-D

Av Ida - 28 december 2012 13:22

Hej allihopa idag ska jag hjälpa min syster Matilda att flytta! Samma imorgon så det blir mycket packa och sånt! Aja här är en liten bild på mig! :-)

Av Ida - 27 december 2012 13:02

Hejallihopa igen! Jag hade glömt mitt lösenord till bloggen och kunde bara skriva genom mobilen så var tvungen att byta lösen men nu är jag här hehe    Så hur har ni det då? Har ni det bra nu när julstressen är över?    Hoppas det i alla fall för nu är det snart nyår istället 2013 here we come!!   

Förresten bara så nu vet så blir jag super glad av kommentarer eller frågor!   

Av Ida - 27 december 2012 12:37

Hejsan! :-) Idag har jag en lugn dag borta från julfiranden och flyttar, (min syster ska flytta imorgon och i övermorgon så vi ska hjälpa henne :-)). Så idag ska jag spela på min fina gitarr Charlie som jag döpt honom till ;-) Och såklart ska den lilla sims nörden i mig få sitt lystmäte genom att jag ska spela sims! :-D (Bilden på de två spelen är bara de 2 senaste jag har egentligen så har jag alla expansionspaket! :-) ) I alla fall ha det bra kram! :-D

Av Ida - 27 december 2012 00:11

Hejsan! Nu klockan 0:06 kom jag på att jag aldrig gjorde någon julkalender grej här på bloggen hehe whooopsey 0:) Aja hoppas jag är ursäktad haha! :-D Ligger för tillfället i min säng och lyssnar på musik funderar lite på mitt liv, (inget emo aktigt!!! Skola och vänner och sånt! :-D ) Vet inte riktigt vad jag ska välja för gymnasium men det ordnar sig nog men har lite panik vad det gäller vänner! :-S Jag är en sån där as social person som inte tål att inte ha vänner xP Men det löser sig nog också det gör allt med rätt inställning! :-) Kom ihåg det, livet kan se mörkt ut och hemskt men att ha en ljus inställning hjälper! (I alla fall i vissa fall ;-) ) Aja ha det så bra sov gott kram :-)

Av Ida - 26 december 2012 11:04

Hejsan gott folk och alla andra sköldpaddor i världen! Jag vaknade i morse och fick se mig själv i spegeln, (den är mitt emot min säng så jag kan se mig själv,) och då såg jag att jag hade rullat ihop mig i mitt täcke så väl att bara huvudet och lite av armarna stack ut! :-D Så nu har jag bestämt att idag är jag eeeeeeeeen sköldpadda.
Så ha en bra dag kram på er ! :-D

(And no im not crazy only lite ;-) )

Av Ida - 25 december 2012 19:54

Hej allihopa idag har jag spelar super mycket gitarr, (fick en super fin i julklapp vart as chockad!) Och för tillfället tittar jag på tv! :-D Saknar dok min Victor men ska träffa honom den 30:nde sen :-) (Längtar redan!). I alla fall hoppas ni har en bra kväll det har jag i alla fall myser med min stor bus också hehe det glömde jag att säga! ;-) Det är min syster xP

Av Ida - 24 december 2012 12:47

Hej allesammans och en riktig god jul på er! :-) Jag hoppas er jul har börjat riktigt bra för det har den här i alla fall! :-D Ja i alla fall från oss alla till er alla en riktigt god jul :-) <3

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bara fick för mig att skaffa en blogg så kommer skriva om lite allt möjligt om jag kommer ihåg ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards