smurfida77

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

klockan är 01:10

Av Ida - 2 januari 2013 01:25

Hejsan allihopa :-)
Just nu ligger jag i min säng med en jätte fin pyjamas som består av ett par långa vit, blå, röd randiga mjukis byxor med ni vet sånt sätt fint skimrande tyg som band runt höfterna och vaderna, och en jätte mysig tröja som är grå har. små ärmar lite urringning och en ficka på vänster sida :-) Den är super fin jag fick den av Victor i julklapp och så fick jag ett väldigt fint halsband i silver med en jätte fin svart/lila aktigt pärla på! Jag skulle jätte gärna ta en bild och visa er men dessvärre är jag väldigt lat och min säng är väldigt mjuk och mysig, men jag ska nog lägga upp en bild imorgon och jag skulle känna mig hedrad om ni ville titta på min blogg då tack i förväg ;-) :-)

Jag är lite små trött och jag delar upp i spalter så som jag gör nu, (vet inte om det syns sen men det syns nu för mig när jag skriver så hoppas det syns sen också,) för då kanske det blir lättare för er att läsa om ni nu ens läser den här bloggen x) Nej nu ska jag gå ha det så bra hejdå! :-) :-D

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Ida - 15 februari 2013 07:46

God morgon jag sitter på bussen för tillfället och moffar ned mig i hela baksätet utan skor! Den här dagen känns lite sisådär ska ha spanska prov och måste lämna in alla arbeten var av ett av alla arbeten är inte färdig skrivet! o_O Panik!!! ^^( Så v...

Av Ida - 14 februari 2013 22:36

Hittade den här bilden på fb den är smurftastisk! :-D Och nallen fick jag av Victor :-)...

Av Ida - 11 februari 2013 20:48

Hejsan idag har jag insett att jag är väldigt trött på skolan redan :-/ Trött på alla arbeten och prov och läxor :-( Jag uppträdde även i fredags då sjöng jag två låtar för en publik på kanske 30 personer, (mercy och She Will be loved sjöng jag :-)...

Av Ida - 9 februari 2013 17:03

Hejsan nu tänker jag visa några bilder på hur jag fixat mitt hår ser ganska bra ut faktiskt! :-)...

Av Ida - 5 februari 2013 11:22

Idag är tråkigaste dagen på länge. Julia är sjuk idag igen, (your gonna die a slow death!), och de flesta är ganska osociala för tillfället så hoppas bara att lektionen börjar snart så jag slipper den här skiten! Aja längtar som en tok till 5 mars fö...

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bara fick för mig att skaffa en blogg så kommer skriva om lite allt möjligt om jag kommer ihåg ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards