smurfida77

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Ida - 1 februari 2013 17:58

Hejsan vet inte riktigt varför jag skriver det här, vet egentligen inte varför jag skriver men aja! :-) Hoppas alla ni som jag vet läser min blogg är kvar som André (hoppas jag stavade ditt namn rätt), Johanna Svensson, Tessan Sahlin (min aZum faster!) och några fler jag tyvärr inte kan namnet på! :-) För tillfället är jag påväg hem till Julia, min aZum knäppa mupp bästa vän ^^) Sitter på bussen med en super snäll och rolig buss chaufför, (tack snälla buss chaufför!), ska nog sova över hemma hos Julia tills imorgon sen blir det hem och ta det lugnt :3 :-)
Här är en bild på mig och Julia från skolan :-)

Av Ida - 1 februari 2013 07:35

Äntligen fredag!! Som jag har längtat! \(^.^)/ <- Prisar fredags helgonet!

Så vad ska jag då göra i helgen då som ska vara så roligt?! Jo jag ska göra SÅ LITE SOM MÖJLIGT. Så med andra ord sims 3, tv, plugg och sims 3!! :-D Ska kanske in på öppet hus på lördag på film och musik gymnasiet! :-)

För tillfället åker jag buss och lyssnar på musik! ^^) Bilden är min nya profil bild på fb! :-D Ha en bra fredag kram! :-D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 15 år som bara fick för mig att skaffa en blogg så kommer skriva om lite allt möjligt om jag kommer ihåg ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards